GRAPHIC CARD BARU NVIDIA 8600 GT UTK DIJUAL

Posted: November 28, 2007 in Uncategorized

 Graphic card XFX 8600GT

Graphic card XFX 8600GT

Kali ini aku nak jual graphic card pulak..

Aku baru ja beli sebulan yang lepas..masih ada waranty lg 11 bulan

model:XFX8600GT (PCIEXPRESS)

Core clock:540MHZ

Memory clock: 1400MHZ

DDR3

Harga asal GRaphic card ni alah RM500,aku pasangkan Vga cooler Termaltake GIant III yang berharga RM140 pada graphic card tu…so jumlah harga asal ialah RM640

tapi aku nak jual dkat korang dgn harga RM550 ja (boleh ansuran lak tu…)datangla diskas dgn aku brapa lama korg nk byr…

tujuan aku  jual : aku ada 2 graphic card

Cepat2! waranty ada 11 bulan lg ni,aku baru pakai sebulan

Comments
  1. mmuurrllyy says:

    dah jual ke blum???

  2. walywaly says:

    dah jual la Murly…
    huhuhuh

Leave a Reply

